piątek, 6 września 2013

191. AZTEC, BLACK & NEON

Jak najbardziej korzystam z ostatnich ciepłych dni, by pokazać zaległe zestawy. Tę spódniczkę łączyłabym ze wszystkim. Powtórzę się, ale uwielbiam ją. Kiedy zobaczyłam ten neonowy kolor bluzki, od razu wyobrażałam ją sobie z tą spódniczką. 
W ostatnim czasie w gust wpadają mi "cięższe" outfity i kolory. Jak zawsze kochałam pastele to teraz przekonałam się do czerni, szarości, khaki czy bordo. A pastele zamiast łączyć z pastelami to przełamuję czymś ciemnym. Więc moja szafa będzie się troszkę zmieniać. Wrzesień w tym roku jest zdecydowanie zimniejszy od zeszłorocznego. Coś podejrzewam, że zima nas szybko zaskoczy.. 

Przypomniało mi się- niedawno wysłałam swojego faceta do galerii, by mi kupił jakiś neonowy kolor, chodziło mi najbardziej o taki jaki mam na zdjęciach. Wyjmuję z opakowania, a tu taka blada fuksja. 
Hehe, jego jeszcze rozumiem, w końcu facet- ale żeby ekspendientka w kosmetycznym nie wiedziała jaki to neonowy kolor?! Masakra :D nie ogarniam takich kobiet.
Niedawno dorwałam w moim mieście poniższy lakier za niecałe 5zł. 

Przypominam o rozdaniu szortów DIY, zgłoszenia trwają do 20 września.
<KLIK>


















Bluzka- CUBUS;
Spódnica- Bershka;
Koturny- CCC;
Torebka- Allegro;
Zegarek- GENEVA;
Łańcuch- ASOS;

39 komentarzy:

  1. Ale odbija się ten neon, aż włosy masz pomarańczowe :) ŚLICZNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie !:)) Lubię oglądać Twoje stylizacje, śliczna z Ciebie dziewczyna !:) I mamy podobny kolor włosów hehe;p Twój naturalny?:)

    zapraszam:*
    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koturny zabójcze! z resztą co tutaj pisać, cała stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna spódniczka :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie, lubię tu zaglądać ;)

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. guapísima como siempre!

    me gustaría saber como has echo para adelgazar tanto y recuperar tu figura después de ser mamá?

    muchos besos

    b-roni-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś złego dzieje się z twoją twarzą.. Nie wiem czy to przez to co ostatnio przechodziłaś, czy to przez stres, albo przemęczenie..ale na pewno wiem, że musisz o siebie zadbać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta spódnica jest wszędzie (z resztą tak, jak szorty z Zary, które w moim nowym poście:p). Ale mimo tego bardo mi się podoba. Fajnie to połączyłaś. No i masz bardzo ładne nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dopiero to, że pomimo przesytu coś i tak się nie nudzi :)

      Usuń
  10. Wg mnie góra gryzie dół.. nie wiem czemu.. koturny śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddawaj bluzkę! Jest świetna ;-)
    Całość super, koturny idealnie tu pasują,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. W Twoim mieście weź bo padne hahahahahhahahah

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiego tuszu do rzęs używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z avonu superschock max i maybelline ten żółty

      Usuń
    2. zawsze dwóch jednocześnie czy raz jednym raz drugim jak akurat ci esie spodoba ?:) bo masz piękne je :)

      Usuń
  14. http://www.vinted.pl/kobiety/bluzy-i-swetry/913596-sweter-oversize-ombre?ch=c

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana jakiego podkładu i eyelinera aktualnie używasz? ciągle szukam tego idealnego;<
    całusy dla Twojego małego skarbka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z REVLONA albo z lirene. Eyliner aktualnie z astora. Dzięki :)

      Usuń
  16. mozesz podac link do allegro na torebke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/kuferek-torba-czarna-spod-cwieki-hit-i3522668374.html

      Usuń
  17. masz jakies kolezanki z ktorymi moglabys sobie porozmawiac ? bo mimo tego ze jestes juz matka itd to nadal nastolatka ktora napewno ma ochote czasami sobie pogadac na babskie tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam dzisiaj twój 114 post z 4 grudnia 2012 i muszę stwierdzić, że wyglądałaś prześlicznie, szczególnie na twarzy no i te piękne włosy z genialną grzywką. Teraz, przesadziłaś z ćwiczeniami no i ten ostatni spadek wagi... i wyglądasz na kilka lat starszą i strasznie marnie na twarzy, uśmiech nie jest już taki jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest fajnie czytać takie komentarze.. Przesadziłam z ćwiczeniami-dlaczego?
      Nie ćwiczę już ponad 3 miesiące. A to, że niestety siły wyższe decydowały o moim losie.. nic na to nie poradzę. Staram się jeść dużo, a przede wszystkim zdrowo, lecz nic nie wygra ze stresem i nerwami, które mi przez ostatni czas towarzyszą.

      Usuń
    2. Moim zdaniem wyglądasz Bosko:) Jesteś szczupłą, bardzo ładną dziewczyną:) Tak trzymaj, i nie przejmuj się tym co piszą te zazdrosne dziewuchy:) Pozdrawiam Nicola

      Usuń
    3. Już przed operacją byłaś za chuda. Chcę tylko napisać, że Twoje rysy twarzy się strasznie wyostrzyły i nie każdemu pasuje taka chudość. Czy nie uważasz, że lepiej wyglądałaś z kilkoma kg więcej, np. wtedy przed ciążą? Takie jest moje zdanie, nie wiem jak uważają inni ale patrząc np na te dwa zdjęcia:
      http://nosimy.pl/kreacje/3451/jeans-+-jeans
      http://nosimy.pl/p/1687/styleev
      Wyglądałaś świetnie wtedy z taką figurą.

      Usuń
    4. Na tych zdjęciach akurat byłam już w ciąży.. :)
      Ważne, że ja dobrze się czuję w swoim ciele- (choć w sumie po szpitalu faktycznie bardzo schudłam), ale wolę siebie teraz niż w ciele przed ciążą.
      A co do anonima wyżej- hm, niekoniecznie każdy jest zazdrosny, może po prostu wyraziła swoje zdanie. A każdy ma inny gust i każdemu podoba się co innego :)

      Usuń
    5. Nie każdy komentarz jest oparty na zazdrości Nicola! Zresztą, gdzie w moim komentarzu zazdrość..? W obu napisałam wielokrotnie jaką śliczną miała figurę, twarz czy włosy. Po prostu mi podobała się bardziej wtedy kiedy miała więcej kg. Napisałam też, że nie każdy może zgadzać się z moim zdaniem..


      Usuń
    6. Bronię Eweliny bo ja też jestem taka chudziutka jak ona tylko niższa i nie lubię jak ktoś mówi że jestem za chuda i że mogła bym trochę przytyć. Jem sporo ale nic mi nie przybywa. I zgodzę się że każdy może wyrazić swoje zdanie, bo każda z nas ma inny gust:)

      Usuń
  19. Gdzie na Chmielu jest galeria ? Czy może w Lutowiskach ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie tylko to słowo przychodzi mi na język. Stylizacja obłędna i te zdjęcia <3!

    http://silentstreets.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś taka piękna.. <3

    cudowna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.